torsdag 26. juli 2012

Fikk ånden over meg og lager et inn legg  som viser litt av rehab treningen til Santo.
Her står han på Vibrasjonsgulvet.
Det er for å få varmet opp kroppen litt og få i gang blodsirkulasjonen :)
Ca 10-15min oppå her før trening.
Funker så bare det, Santo peser og slever så varm blir han :)

Her er flytevesten kommet på, og han er helt klar for hva som kommer :)
Halen går i ett som dere ser :)

Kommet oppå rampen. Spennende dette, men syntes ikke alltid det er kjempe gøy å gå ut i vannet fra rampen så da lokker vi med en gøy pippe leke så kommer han :)

Kommet uti og fått tak i frosken ;)
I starten har vi en line på han, siden han pleier å snu seg og ville opp igjen når han merker at det må svømmes for å holde seg over vannet.. 

Han glemmer det fort, og syntes det er ganske gøy å svømme om kapp med oss rundt bassenget :)

I farta.
Se så flink jeg er sier Santo :)

He he .. Han legger seg i svingene når han blir ivrig.
Må jo få tak i den frosken ;)

Drar på det han orker for å nå fram til frosken først!

Åååh det var nesten.. 

Det var godt med en pause i vannet.
Det er ganske tungt for han siden han har vært i ro så lenge..
Han svømmer ca 3-4min ganger 3 med 1-2min pauser innimellom:)
Flinke Santo skatten vår :)

Etter svømmingen må man ha en dusj for å få klorvannet ut av pelsen.
Vanligvis får han massasje etter dette, men nå har Pia  som egentlig trener med han ferie .
Hun er tilbake 4 August, og fram til det gir jeg han litt massasje selv som hun har vist meg :)
Det liker han godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar